vrijdag 9 december 2011

Brok in de keel

Het Rett Syndrome Research Trust, een non-profit onderzoeksorganisatie gewijd aan de ontwikkeling van behandelingen en genezing van Rett syndroom, is een campagne gestart om het bewustzijn van het Rett syndroom te vergroten.

Deze campagne is te zien op ‘s werelds meest iconische reclame locatie: Time Square in New York City.
Zesduizend vierkante meters op de hoek van 42nd Street en 8th Avenue staan in het teken van het Rett syndroom. Per dag kunnen een slordige 1,5 miljoen mensen dit zien!
Geweldig he?

Gedurende 3 maanden wordt het indrukwekkende filmpje, zo'n 9 keer per uur weergegeven.
Kijk zelf en ervaar, droom over dat dit ooit werkelijkheid wordt...
Kippenvel...en brok in de keel...(of in ons geval, tranen met tuiten)




Rett Syndrome PSA - Times Square from RSRT on Vimeo.


RSRT PSA in Times Square from RSRT on Vimeo.



Klik rechts onderin op de vier pijltjes om volledig beeld te krijgen en zet de luidspreker flink hard.
Hij komt binnen, daar ben ik van overtuigd...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi familie,
Wat fantastisch dat Rett zoveel aandacht krijgt en daardoor waarschijnlijk ook meer geld voor onderzoek. Dat biedt zeker kansen, ik hoop met jullie mee. Leuke foto's van Sinterklaas trouwens. Op de middelste foto is het net of Fleur zichzelf uitpakt. Dat is wel een heel mooi cadeautje.
Liefs Klaske

Anoniem zei

Martine wat geweldig dat er aandacht aan besteed wort,en dat in zo n kort filmpje samen gevat maar o zo duidelijk , en nu maar hopen dat heel veel mensen er bij stil zullen staan.En dat er veel donaties binnen stromen hart nodig voor verder onderzoek.
Het eerste fimpje dat het meisje opstaat en genezen is deed mij hoop geven en ik hoop dat deze droom werkkelijkheid zal worden.
Groetjes en knuffels Ans v Doorn
.